خویشتن

یادداشت هایی درباره همه چیز

خویشتن

یادداشت هایی درباره همه چیز

بازی دوم وطن

 

 

   

 

وطنم پاره ی تنم ای زادگاه میهنم         بر خاک تو بوسه می زنم  ایران

 

وطن مرزهای قلب من است محدوده ای که در آن به شدت حس ناسیونالیستی می کنم وطن من در روزهای بیم و امید بسیاری زیسته مردان و زنانش خون و دل ها خورده اند و مصیبت های بزرگی را در طول تاریخ به دوش کشیده اند و در خستگی مفرط جان دادند تا فریا د بر آوردند  ای ایران  .... 

نسل من چه بهای سنگینی پرداخت تا ایران بایستد تا من بگویم که ایرانی هستم و کوله بارم  درد و رنجی است به بزرگی نسل ها که بر دوش می کشم و تا خواستم لب بگشایم که س و خ ت م بر لب جاده حوادث ساکت ماندم

 ترک وطن

 ادامه زندگی با نیمه غایب وجودم و رنج هایی بس طولانی

 

نظرات 1 + ارسال نظر
باغ رویاها پنج‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 23:26 http://www.baghroyaha.blogsky.com

سلام . خوبید؟ممنون از اینکه به من سر زدید.حس وطن پرستی شما رو تحسین میکنم . موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد