خویشتن

یادداشت هایی درباره همه چیز

خویشتن

یادداشت هایی درباره همه چیز

حرم را به سوگ ننشین

    

 

 

                                             

 

 

وقتی پایت به سرزمین غریب رسید گام هایت را محکم بردار و قتی حرم را دیدی چشم هایت را به آن بدوز و وقتی که جلوی ضریح طلا رسیدی دست هایت را بهم گره کن ولی سرت را پایین نیداز سرت را بالا نگه دار خجالت نکش و اندیشه ظلم هایت در برابر اشک های ملتمس را به فراموشی بسپار و سرت را بالا نگه دار و گام هایت را محکم بردار تو می توانی

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
نقره ای جمعه 13 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 23:32

حرم؟؟ هرگز با حرمها رابطه ی چندانی نداشته ام ... میانه ی خوبی هم نداشته ام!! ... هر چند که حرفهایت را برای خودم، به کعبه تعبیر کردم ... و چه قدر آن لحظات شیرینند ... فراموش نشدنی ...

قالب جدیدت مبارک باشه ... معلومه که بلاگ نویسی برات یه جورایی جذاب تر شده ... دیگه حیاط خلوت اندیشه نیست که یک مزاحم داشته باشه ...

(این قالب یه کم شلوغ نیست؟؟ با اون همه آرم و لوگویی که پایین هر پست ریخته؟؟!!)

درست میگی یه فکری به حالش می کنم بالاخره هر چه از دوست رسد نیکوست

سعید شنبه 14 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:33 http://ma-ra-bass.blogsky.com

سلام دوست گرامی
با عرض معذرت از اینکه دیر جواب شما را می دهم چون حسابی درگیرانتخاب واحد دانشگاه بودم .
در مورد افکار عمومی خارج از کشور باید بگم که واقعا از لحاظ مردم اروپایی ایران یک یاغی شناخته شده است و هر لحظه از این می ترسند که ایران به این کشور ها حمله کند و یا حداقل دیگر به ایران برای سفر فکر نخواهند کرد چون مدیا های اینجا کا ملا ایران را یک کشور عقب افتاده در حد افقانستان و عراق نشان می دهند و حتی ابران را با عراق تقربیا یکی می دانند . ما را با اعراب هم زبان می دانند .
ولی از طرف دیگر مسلمانان و اعراب و مردمان کشور هایی اسلامی از مواضع ما کاملا خشنود هستند و می گویند که ریس جمهور شما پدر بوش را در آورده (ولی به چه قیمتی ؟؟؟؟) به هر حال اقای احمدی نژاد بین این افراد طرفدارن زیادی پیدا کرده است به طوری که بعضی از دوستان مراکشی یا الجرایری ... تی شرتی با عکس احمدی نژاد را در زیر پبراهن خود می پوشند یک مورد را من موثق در جریان هستم.
به هر حال این مواضع برای خود یک سری موافق و مخالف دارد و ما باید به فکر منافع ملی خود باشیم و نباید دایه دار دیگران .
به هرحال شاید اینطور دپیلماسی هم برای خودش در برهه ای از زمان مفید واقع شود و مطمنا برای مدت زیادی نمی توان از آن بهره لازم را برد .
امیدوارم که مسولان مملکتم با هوشیاری هرچه تمام تر این مرحله بحرانی پیش رو را پشت سر بگزارند و تصمیماتی اتخاذ کنند که در آینده برای ما جوانان مایه دلگرمی و افتخار باشد و ما از آنان به نیکی یاد کنیم.
به امید سربلندی ایران عزیز

این جواب پرسش از دوستی بود که در فرانسه زندگی می کند می خواستم به طور مستقیم ببینم که بعد از سخنرانی احمدی نژاد در دانشگاه کالیفرنیا دیدگاه آنها نسبت به ایران چه تغییراتی حاصل شده؟

آزاده شنبه 14 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 18:03

*نویسنده در این قطعه می خواسته شخصیت اول را مورد انتقاد قرار بده و اون را آدم بی وجدانی نشون بده اما انگار کلمات مفهوم مشترکی رو به ذهن خوانندگان متبادر نمی کند همین طوره!
باسپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد